Mestres àvies recuperadores de contes

Encara que sembla un títol molt llarg més ho és la seva dedicació. Són un grupet de dones amb autèntica vocació, capaces de seguir deixant-nos bocabadats/des amb les seves històries.
Fa unes setamanes vam passar un dia genial perquè a nosaltres ens encanta escoltar contes i vam tenir l’oportunitat de conèixer a la Núria, una senyora encantadora, que encara que està jubilada i ja no es dedica a donar classe, va voler venir a explicar-nos dues histories magnífiques.
Coneixeu la història d’en Filoseta? Ens posàvem les mans al cap de les coses que ens explicava que feia, no escoltava gaire i es quedava amb l’última part de les explicacions de la seva mare… no pensava gens ni mica i a sobre ho entenia tot malament. Va ofegar una gallina per tirar-la al pou perquè la mare li va manar que li donés de beure i com aquesta mil malentesos més.
Mestres àvies recuperadores de contes