Matrícula curs 2021/2022

Benvolgudes famílies,

En breu s’inicia el període per matricular els vostres fills a P3, per al curs 2021/2022. Aquest tràmit també l’han de fer les famílies que canviïn el seu fill d’escola i el matriculin a qualsevol altre curs. Les dates de matriculació són del 14 al 18 de juny. És imprescindible demanar cita prèvia per formalitzar la matrícula. Per tal d’agilitzar els tràmits, podeu venir a l’escola i recollir els documents. Els empleneu a casa i així, el dia de la cita, només caldrà comprovar que tot estigui correcte. A banda d’aquests documents, haureu de portar, si no ho vau fer ja durant el procés de preinscripció:

Original i fotocòpia del full de vacunacions.
Original i fotocòpia de la Targeta sanitària.
-Dues fotografies, mida carnet.

La direcció del centre