JA HAN ARRIBAT ELS CONTES COL·LABORATIUS!

Ja són aquí! Ja han arribat! Els contes col·laboratius dels alumnes de quart! Així és, després d’una llarga, però molt enriquidora i entretinguda elaboració, ja tenim aquí la darrera entrega de les històries de les mascotes de les biblioteques (la Mirmiga, la Teca i el Cuctantí) i els nens i nenes de les escoles Ramon Bergadà i Centcelles! Avui, en Manel de la Biblioteca Municipal de Constantí, ens ha fet entrega del conte acabat i ens ha fet moltíssima il·lusió. És el nostre primer llibre i hem fet d’escriptors i d’il·lustradors i, la veritat, és que han quedat uns contes molt bonics i divertits. Desitgem que els pugueu llegir i us agradin i gaudiu tant com hem fet nosaltres! Moltes gràcies a totes les persones que han fet possible un cop més aquest projecte.
Fotos de l’entrega