Inauguració del Cruyff Court a Constantí

Aquest dimecres dia 27 d’abril els/les alumnes de tercer i quart de l’E.M.R. Bergadà hem tingut el plaer de participar en la inauguració del 13è Cruyff Court, financiat per la Fundació Johan Cryuff. És un camp de futbol obert a tothom, les úniques condicions és repectar l’espai i complir les 14 regles de Johan Cryuff.

A l’acte van assistir el Jordi i la Susila Cryuff (fills de Johan Cryuff), en Joan Laporta (president del F.C. Barcelona), l’Enric Masip (jugador d’handbol i medallista) i l’Óscar Sánchez (alcalde de Constantí).

Els alumnes de 4t van tenir l’ocasió d’escoltar les paraules dels protagonistes des de ben a prop. Fins i tot, van aconseguir autògrafs i fotografies amb ells. En acabar, van tenir una petita estona per practicar una mica el futbol.

El alumnes de 3r van poder gaudir des de les grades.

A continuació, us deixem un recull de fotografies i uns enllaços de la notícia als mitjans de comunicació.

C10C- Constantí inaugura el Cruyff Court Constantí

Inauguració Cruyff Court Constantí