FEM TEATRE A LA NOSTRA ESCOLA

LES 4 ESTACIONS.

El passat dilluns dia 12 i dimarts dia 13 vam fer l’estrena i posteriors funcions de l’obra de teatre “Les 4 estacions”. Els protagonistes van ser els nens i nenes de l’Escola MR Bergadà. Entre floquets de neu, fulles de la tardor i flors i animalons varis vam donar llum a un projecte que s’ha treballat durant tot el curs a les franges de tallers. Tots els mestres i alumnes implicats en el projecte estem meravellats del resultat i, la veritat, és que ens han quedat ganes de tornar-ho a fer. Quan som una pinya podem fer coses molt grans!

Aquí teniu el resultat de la nostra feina. Cliqueu aquest enllaç per poder veure’n el resultat. Recordeu que ho heu d’obrir des del correu de l’escola per a poder visualitzar-ho.