Exposició de bolets a l’escola!

El vestíbul de l’escola Mossèn Ramon Bergadà de Constantí va quedar durant un dia convertit en un preciós bosc ple de bolets d’una quarantena d’espècies diferents.

Això ha estat possible gràcies al Miguel Ángel del Tío, mestre de l’escola i també membre de l’associació boletaire “Tocats del bolet”. Des de fa 22 anys, aquesta associació organitza una exposició al Morell durant un cap de setmana de l’octubre per mostrar la gran varietat d’aquest aliment tan apreciat i pintoresc que es pot trobar a les nostres contrades. Així, dilluns 24 d’octubre, l’exposició es va traslladar al vestíbul de l’escola, on els quasi 400 alumnes van passar per aquest bosc simulat a contemplar una de les meravelles que ens dóna la natura i a escoltar les explicacions del Miguel Ángel, gran coneixedor del món boletaire.