Ens visita un expert!

A l’hora de tallers els/les alumnes de CS estem treballant en un projecte d’ingenieria sobre com podem ajudar als ocells del nostre entorn.

Per poder dur a terme aquest projecte, un dels passos era parlar amb una persona experta sobre el tema. Vam contactar amb un ornitòleg, l’Enric Pàmies, que ens van fer una xerrada per resoldre tots els dubtes que teniem sobre els ocells que podem trobar al voltant de casa nostra. Ens va donar pistes de com construir una casa niu, de quines menjadores eren les més adequades i, fins i tot, vam poder sentir com responien alguns dels ocells del pati. Quan vam veure una au rapinyaire volant per sobre l’escola i l’Enric va treure la seva càmera de fotos amb l’objectiu gran, va ser un moment únic.

Moltes gràcies Enric!

Ens visita un expert