Enregistrament cançó de comiat 6è

El passat dimarts 7 de maig, els alumnes de 6è van anar al Cda Pau Casals a enregistrar la cançó de comiat.

Com ja és tradició, els alumnes van triar una cançó i en van versionar la lletra, dedicant-la aquest any a l’assetjament escolar. A part d’enregistrar la cançó, van fer dos tallers més: un d’experimentació del so i un per dissenyar la portada de la seva cançó. Van gaudir molt els tres tallers i van aprendre moltes coses.

Us deixem amb un enllaç on podreu escoltar la cançó: https://cdapaucasals.com/releases/escola-mossen-ramon-bergada-2023-24/

Esperem que us agradi!

Cliqueu la imatge per veure fotos i videos de la sortida. Recordeu que només les podreu veure entrant amb el correu dels vostres fills/es.