ELS ARRUGATS, QUINA TROBALLA MÉS DOLÇA!

Tots els dijous a la tarda els/les alumnes de tercer B anem a la biblioteca de la nostra escola. Allà, com us ho podeu imaginar, passem estones molt agradables.

Aquest últim dijous va ser molt especial i us l’hem d’explicar detingudament.

Coneixeu el conte de Els arrugats, quina troballa més dolça! d’en Carles Capdevila? Doncs la nostra mestra M.Antònia, mestra d’educació especial, ens el va explicar. Sí, sí. Ho va fer genial!!!

És una història entranyable i verídica. El protagonista és en Lluís un treballador de El Rosal. El Rosal és una fàbrica de galetes que forma part del projecte social de l’Associació Alba, entitat que treballa per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i malaltia mental de l’Urgell i la Segarra. Doncs en Lluís intentava fer neules però no li sortien gairebé i les arrugava i les anava amuntegant a unes safates. Aquelles galetes arrugades teòricament imperfectes, van agradar molt a la gent de l’obrador. Fins que un dia la responsable va pensar que si agradaven tant potser les podrien vendre. Així va ser com d’un petit fracàs d’en Lluís en va sorgir un gran èxit: l’arrugat, una galeta que actualment és el 70% de la producció de El Rosal.

En acabar d’escoltar aquesta meravellosa història, vam tenir el plaer de tastar aquests arrugats i us podem assegurar que també va ser un gran èxit. Sí! Només va faltar llepar-nos els dits!

Volem agrair a la nostra mestra M.Antònia aquest detallàs que ha tingut amb tots/es nosaltres.

A continuació us deixem algunes fotografies.

Cliqueu a la imatge i recordeu que heu d’entrar amb l’usuari i la contrasenya de l’alumne.