Eleccions al Consell Escolar de centre 2023

Per què participar al consell escolar?

Totes les famílies estan representades en el consell escolar de centre. Per això, és important dir la vostra opinió i intervenir en l’educació dels vostres fills i filles a través d’aquest espai. El consell escolar és l’òrgan de participació més important que, com a mares i pares, teniu a l’escola. Aprofiteu-ho!

Us compartim també, el document per presentar la vostra candidatura, en cas que hi estigueu interessats/des. Caldrà que ens el retorneu emplenat.

Per altra banda, us facilitem un parell de documents que de ben segur us poden aclarir molts dubtes sobre les eleccions. Estan realitzats pel Departament d’Educació i l’aFFaC-Associacions Federades de Famílies d’Alumnes de Catalunya.

I recordeu que durant tot el procés electoral, la documentació estarà publicada a la cartellera del hall, tocant a la finestreta d’administració, i també a la web.

Finalment, us enllacem la pàgina web del Departament d’Ensenyament sobre els Conselles Escolars –> enllaç.