Eleccions al Consell Escolar 2018

Per què participar al consell escolar?

Totes les famílies estan representades en el consell escolar de centre. Per això, és important dir la vostra opinió i intervenir en l’educació dels vostres fills i filles a través d’aquest espai. El consell escolar és l’òrgan de participació més important que, com a mares i pares, teniu a l’escola. Aprofiteu-ho!

Per altra banda, us facilitem un parell de documents que de ben segur us poden aclarir molts dubtes sobre les eleccions. Estan realitzats per la Fapac.

I recordeu que durant tot el procés electoral, la documentació estarà publicada a la cartellera del hall, tocant a la finestreta d’administració.

Finalment, si cliqueu la següent imatge, accedireu a un vídeo explicatiu. Diferents periodistes parlen sobre la importància del participació en el consell escolar, dins l’educació dels nostres fills i filles.