DMAF_19

Per desè any consecutiu, la Secretaria General de l’Esport  i de l’Activitat Física conjuntament amb el Departament de Salut  s’afegeix a Agita Mundo i l’OMS per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física el dia 6 d’abril, amb l’objectiu de difondre el missatge “Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!”.

Des de la nostra escola, com ja fa uns quants cursos, organitzem una sortida pel terme del municipi. Educació infantil i cicle inicial anirà fins el Parc de les Forques i els de cicle mitjà i superior ens acostarem al Pont de les Caixes. Aquesta activitat, tanca una setmana en la que els alumnes han pogut venir a l’escola amb bicicleta, patins, patinets,… Us deixem un recull de les imatges més destacades.