Contes confitats des de casa

Benvolguts lectors i lectores,

La Biblioteca Municipal de Constantí, l’escola Centcelles i la vostra escola, Mossèn Ramon Bergadà, us presenten els “Contes confitats des de casa”. Començant aquest mateix dimecres 22 d’abril, cada dimecres i dijous podreu gaudir d’un conte explicat per alguna dels mestres de les escoles públiques i bibliotecàries de la Biblioteca Municipal de Constantí. Es publicaran cada dimecres i dijous a les 18h. Segur que us agradaran! Seguiu les diferents xarxes socials de les dues escoles (Centcelles i Mossèn Ramon Bergadà) i la biblioteca (web i Facebook). Us hi esperem!