Contes Col·laboratius 2016-17

Aquest any també hem participat amb la bonica feina de fer contes conjuntament amb l’escola Centcelles. És una activitat que portem a terme amb la Biblioteca de Constantí, amb la finalitat d’elaborar un conte entre els alumnes de 4t i 6è d’ambdues escoles.
Aquest any la nostra classe de 4t A ha començat una història ambientada a Egipte on els personatges principals, les mascotes de les escoles juntament amb la Mirmiga inicien una estrambòtica aventura.
Hem elaborat tres imatges juntament amb la portada amb una vistosa tècnica, retallar i enganxar peces de roba. Vam tenir moltíssim sort perquè la Cynthia va portar tela vistosa que… ha donat molt de joc!
Esperem que us agradin les imatges, la història encara no us la podem mostrar. Només afegir que nosaltres hem treballat molt i ens hem quedat satisfets del treball ben fet. El mes important d’aquesta experiència? Aquest començament de conte és una mica de tots!

La setmana passada vam anar a presentar la primera part de la història als alumnes de 4t B de l’escola Centecelles.
Egipte, un viatge màgic