COMIAT DE 6è

El dia 23 de juny finalment vam poder celebrar l’acte de comiat dels/les alumnes de 6è. Encara recordem quan van arribar a l’escola, les mestres que els/les van rebre, aquelles carones d’il.lusió,… i totes les activitats i aprenentatges que han anat fent al llarg d’aquests cursos. Han arribat nous/ves companys/es, d’altres han marxat…heu conegut a molts/es mestres i heu après una miqueta o molt de cadascun/a d’ells/es.

Heu estat una promoció de pel.lícula però també sou i sereu “la promoció COVID” i, per aquest motiu, no us podieu quedar sense celebrar, sempre seguint les mesures sanitàries i de seguretat que requerien els temps que estem vivint, un acte de comiat. Ha estat un acte diferent al d’altres anys, sense els vostres familiars però que s’ha organitzat amb la mateixa il.lusió que la resta i esperant que el recordeu durant molt de temps. Esperem que el vostre pas per l’escola us serveixi per dir amb orgull “jo sóc del Bergadà” i que tingueu molts èxits en aquesta nova etapa. Enhorabona!

COMIAT DE 6è