Avui i cada dia celebrem el DENIP!

Cada any, el 30 de gener es celebra el Dia Escolar de la Noviolència i de la Pau en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Per aquest motiu, tots/es els/les alumnes de l’escola hem fet un mural conjunt i hem escrit “Desitjos de Pau” per posar-los en una capsa.

Quan hem sortit al pati, uns/es alumnes de 6è ens han llegit un conte d’una autora anomenada Sandra Gómez titulat “Quan la Terra torni a ser blanca”. Aquest breu relat parla sobre com els éssers humans hem anat destruint el nostre planeta amb les guerres i les males decisions que s’han anat prenent però que, per sort, encara hi ha esperança de que torni a ser tot com era al principi i poguem viure en Pau uns amb els altres.

Per acabar tots i totes hem agafat un “Desig de Pau” que, amb molta il.lusió, ens han escrit els/les nostres companys i companyes.

“No hi ha camí per la pau, la pau és el camí”. Mahatma Gandhi
DENIP 2020