Roda de Contes Álex

Aquest dimarts  l’Álex , de la classe del excursionistes ha estat l’escollit en la Roda de Contes, amb  el conte “L’aneguet lleig”. Li ha fet molta il·lusió explicar-lo als seus companys i mostrar el petit escenari que ha preparat a casa amb ajuda de la seva família. Es notava que el duia molt ben preparat i l’ha explicat molt i molt bé. Després ens ha ensenyat l’escenari i ens ha mostrat tots els personatges i elements. Els companys i companyes l’han escoltat molt atentament i han gaudit molt!. Li han fet un llarg aplaudiment. Moltes gràcies Álex i família.

Roda de Contes Álex