Colònies a Les Tallades (Vilanova de Sau)

Papes, mames, avis i avies, familiars i amics, ja hem arribat a la casa de colònies tot ha anat bé, no s’ha marejat ningú i el temps és fantàstic. Ja ens hem començat a instal·lar els companys de cicle superior ens ajuden a pujar aquestes grans bosses que portem.Ara ens prepararem per fer la primera activitat ja us explicarem. Fins aviat.

1. ana colombo

disfruteu moltissim de les colonies, i que tingueu molt bon temps, i gràcies als profes per les imatges que ens aneu possant i veure als nanos disfrutant, que vagi molt be i que paseu bona nit, un petonàs a tots.

2. Mª Teresa Roca

Espero que us ho passe-ho molt be tots tant com alumnes, com professors.Gràcies per les fotografies que ens pujeu a la web per poder veure als nostres fills.Molts petons per el lluis de 2 B.Bona nit!

3. Fanny ex-alumna

Ei que os lo paseis muy bien!! Disfrutad al maximo que solo son 3 dias.

Me gustaria que le mandarais a Núria de 5ºB un beso de parte de su familia si es posible y que le digais que se lo pase genial.

4. dani martín (ex alumne i germà del jordi)

uoooo!!!

kina pasada de lloc, ara mateix m’agradaria tornar a primària per poder fer aquestes colònies,
    doneu-li petons al Jordi, l’Anibal i a l’Elena.

DEW

5. Atenea y Fanny ex-alumnas

K lo paseis todos muy bien!!!!
    y un besiko muy grande a mi hermano didac y a la nuria y a la sofia.
    pasarlo bien y tener cuidado.