Els nostres projectes al voltant de la ciutat de Lleida

Durant uns mesos els infants han pogut aprendre, construir i gaudir un projecte únic al voltant de la ciutat de Lleida. Els infants d’Educació Infantil han treballat en els Camps Elisis, Cicle Inicial ho han fet al voltant de La Mitjana i el seu ecosistema, l’alumnat de Cicle Mitjà ha aprofundit en l’Horta de Lleida i els grans de la casa, Cicle Superior, han fet el projecte de la Seu Vella i els Ponts de la ciutat.

Ja que enguany no podeu venir a veure l’exposició de projectes, us hem preparat un vídeo per fer-vos sentir dins l’escola. Esperem que el gaudiu tant com tots nosaltres hem gaudit aquest procés.

A més a més, podeu veure un recull de fotos de cada cicle a través dels enllaços següents: