L’Arborètum

Els alumnes de CM han visitat L’Arborètum-Jardí Botànic Pius Font i Quer. L’Arborètum és un jardí botànic on es recreen diversos paisatges boscosos: boscos mediterranis, de l’atlàntic, de la taigà, de climes càlids … L’Aleix i l’Arnau, estudiants de formació dual en el nostre centre, ens han fet de guies i ens han fet observar aspectes com les fulles, les flors, fruits i animals que hi habiten. Al llarg del recorregut  ens han parlat de les  característiques i curiositats  tant de les plantes autòctones de la nostra zona com la d’altres llocs tan llunyans com el Canadà, la Xina o el Japó. Alguns alumnes han mostrat el seu interès per tornar-lo a visitar en companyia dels seus pares.