ALUMNES P3 I ALUMNES NOUS AL CENTRE

S’ha d’accedir al web:    https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Selecciona Educació Infantil (3-6 anys), o bé Educació Primària.

Omplir la sol·licitud de forma telemàtica del 6 al 20 de març de 2023.

La sol·licitud s’haurà d’omplir a través d’una aplicació. Cal identificar-se mitjançant un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil.

Documentació a presentar

1-Documentació identificativa:

Adjuntar una foto o escaneig dels següents documents:

-DNI, NIE o passaport del pare o mare

-Llibre de família o certificat de naixement

-Empadronament del nen/a que obtindreu a l’ajuntament

2-Documentació de criteris de prioritat:

En general, només cal adjuntar documentació acreditativa escanejada o fotografiada si no s’ha pogut obtenir o verificar la informació a través de la consulta automàtica. Tanmateix, hi ha casos en els quals sempre cal adjuntar la documentació acreditativa:

– El contracte laboral, certificat d’empresa o document de l’Agència Tributària per justificar la proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o tutora al centre escollit en primer lloc.

– L’acreditació de la renda garantida de ciutadania.

– L’acreditació de la discapacitat quan s’hagi obtingut en una altra comunitat autònoma.

– El carnet de família nombrosa o monoparental quan s’hagi obtingut en una altra comunitat autònoma.

Fins al 22 de març de 2023:  pots presentar la documentació que no s’hagi pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.