PROJECTE:PER QUÈ ENS VESTIM?

Per acabar l ‘últim projecte en comú que ha treballat l’escola hem realitzat una desfilada de vestits. Amb aquesta activitat s’ha treballat l’expressió oral i la competència transversal d’iniciativa i autonomia personal.

PREMI DEL CONCURS DE BUJOLS

La nostra escola ha estat premiada en el concurs de bujols de selectiva, realitzat en el marc del projecte ECO-competents.

El nostre centre s’ha adherit al Programa Eco-Competents, organitzat pel Consell Comarcal de l’Alt Empordà. La primeta activitat ha estat organitzar un punt verd de recollida selectiva a l’escola. El disseny del bujol de recollida orgànica ha obtingut el primer premi. Us deixem unes  fotografies de l’acte en la que la nostra companya, Anna, va recollir el premi, el passat divendres, 4 de juny.

Si voleu consultar el Programa Eco-Competents cliqueu el següent enllaç:

CURSA SOLIDÀRIA

EL DIMECRES, 19 DE MAIG, TOTS ELS NENS I NENES DE L’ESCOLA HEM CELEBRAT LA CURSA SOLIDÀRIA.

Volem donar les gràcies a tots els patrocinadors i patrocinadores.

Agraïm a l’AMPA  la seva col·laboració oferint-nos fruita i aigua i, també, al Club Esportiu Portbou que ens ha cedit les seves instal·lacions.

Esperem que aquest petit gest millori la vida de nens i nenes.

MOLTES GRÀCIES!