LA NATURA ESTÀ A LA PORTA DE LES TRETZE ESCOLES DELS MUNICIPIS DEL CAP DE CREUS

13.843 hectàrees de diversitat paisatgística d’una bellesa incomparable estan a la porta de les tretze escoles dels municipis del cap de Creus. Dòlmens i castells, penya-segats i vinyes, valls i turons, mar, illots, esculls… conformen un recurs educatiu a l’abast dels docents, l’alumnat i les famílies. Per això, aquest curs ha nascut la xarxa d’escoles del Parc Natural de Cap de Creus, perquè la natura més accessible i propera sigui font de coneixement que complementi els aprenentatges impartits a l’aula. La xarxa està integrada per l’IE Caritat Serinyana Cap de Creus, de Cadaqués; Puig d’Esquers, de Colera; Les Clisques, del Port de la Selva; Pompeu Fabra, de Llançà; Martí Inglès, de Palau-saverdera; l’Escola de Pau; Sant Jaume, de Portbou; Santiago Ratés, de Vilajuïga, i Montserrat Vayreda, Els Grecs, Jaume Vicens Vives, Narcís Monturiol i el Centre Escolar Empordà, de Roses.

Si voleu llegir la notícia de diari Empordà del 14/11/2021 cliqueu l’enllaç: