CALENDARI
- Inici del procés: a partir del 2 de novembre de 2021.
- Exposició censos electorals: a partir del 2 de novembre a l’entrada del centre
- Constitució de les meses electorals: 4 de novembre de 2021, a les 12:30 a la sala de professors.
- Votacions: 22 novembre Sector mestres a l’aula d’informàtica
Dijous 25 de novembre Sector pares/mares a la tutoria de Primària
De 9h a 10h, de 12h a 13h, de 16h a 18h
- Constitució del consell escolar i presa de possessió dels membres: 14 de desembre de 2021.
QUI ES POT PRESENTAR?
Sector mestres. Membres del claustre
Sector pares/mares: Qualsevol pare , mare o tutor/a legal
VACANTS QUE S’HAN DE COBRIR:
- Sector Mestres: 1 mestre/a
- Sector pares/mares: 1 representant
Presentació de candidatures abans del 19 de novembre a Direcció
FUNCIONS DEL CONSELL ESCOLAR
- Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. El consell escolar ha de ser consultat pel director de manera preceptiva per valorar la proposta del projecte educatiu i manifestar el seu suport amb una majoria de les tres cinquenes parts dels membres.
- Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre. El consell escolar ha de ser consultat de manera preceptiva per valorar cada una de les propostes i manifestar el seu suport per majoria simple dels membres.
- Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
- Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
- Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
- Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
- Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
- Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
- Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
- Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
- Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.