WALTER BENJAMIN, RADIO ET L’ENFANCE

Ahir l’escola va participar en el seminari “Walter Benjamin, la radio et l’enfance” organitzat per AAU Cresson (France). Cinc alumnes van llegir tres històries, una llegenda i una faula.

Primer la Lucía de 4t va llegir en català el conte “Què valent!” de Lorenz Pauli. A continuació Mikala, també de 4t, va recitar en castellà el conte “Habría que…” de Thierry Lenain. Després Cloe de 4t va llegir la història “El nen estel” de Rachel Hausfater-Douïeb. L’Alexia, de 5è, va triar “La Contesa de Quermançó” una llegenda de la comarca. I per acabar, Israe de 6è, va llegir en francès la faula “El corb i la guineu”.

Les lectures es van enregistrar com si estiguéssim en un estudi de ràdio. Vam estar molt contentes de participar!