Un autor a l’escola

Dins del programa “Autor a les aules”  del Departament de Cultura, el passat dia 4 de febrer,  ens va venir a visitar a la nostra escola l’escriptor Oriol Canosa.
Prèviament a la visita, l’alumnat de cicle superior, durant les estones de lectura van llegir dos dels seus llibres: L’illa de la Paidonèsia” i “ El islote de los perros”. Dos llibres molt diferents però que han agradat molt.
Com que no cada dia rebem la visita d’un escriptor, vam aprofitar per fer-li unes preguntes que ens havíem preparat, que ell amablement va contestar. Després vam poder establir una conversa sobre recomanacions de diferents llibres.
L’Oriol és una persona molt propera i ens va transmetre la passió per la seva feina.
Vam gaudir molt i ens quedarà un bon record!