Menjador escolar

A l’escola comptem amb servei de menjador escolar, gestionat per l’empresa FUNDESPLAI. Per tal de poder fer ús del servei de menjador, prèviament us heu d’inscriure i donar d’alta des de la pàgina web de FUNDESPLAI, on a més a més trobareu els menús mensuals.

HORARI del servei de menjador:

• de 12:30 a 15:00h de dilluns a dijous
  • de 14:00 a 16:30h divendres
  • de 13:00 a 15:30h durant els dies de jornada intensiva (desembre i juny).

PREU del servei de menjador:

• 7,60€ – usuaris fixes
  • 8,40€ – usuaris esporàdics
  • els usuaris fixes poden avisar de la no assistència i se’ls abonaran 3,50€ (abans de les 09:30h del matí)

CONTACTE matins: per informar de que un alumne esporàdic es queda o bé que un alumne fixe no ve.

93.474.74.34 (Neus Barrero)

nbarrero@fundesplai.org

SERVEI DE PICNIC:

Els dies de sortida els alumnes fixes de menjador poden sol·licitar el servei de picnic. La coordinadora de menjador els entregarà un full de sol·licitud dies abans de la sortida, i les famílies hauran de retornar-los adequadament omplert, indicant si volen o no el servei.