SORTIDA DE CICLE MITJÀ AL PONT DE L’ARCADA

El passat dilluns l’alumnat de cicle mitjà va realitzar una sortida en marcada dins del projecte Súper Guies d’Olesa. On vam visitar un dels paratges més emblemàtics del nostre poble i que dona nom  a la nostra escola el Pont de l’Arcada.

És un pont natural envoltat de natura, pel camí a més a més vam veure el Forn de calç d’en Ràfols, la barraca del forner, el pou de l’Olivella i La Roca de l’Heura. A més vam aprofitar per recollir totes les deixalles que vam trobar i treballar un dels ODS 13: Acció pel clima.