Millores al mòdul de EI

Aquesta setmana ens estan reparant tota una sèrie de desperfectes que hi havia al mòdul d’Educació Infantil. Per aquest motiu els alumnes de EI ens traslladarem a l’escola vella fins que la reparació estigui acabada. Per aquest motiu des d’avui i fins divendres, els nens i nenes de EI entrarem i sortirem de l’escola per la porta que hi ha al costat de la biblioteca escolar, tant al matí com a la tarda. Així doncs els haureu de portar i recollir a la porta que dona a la plaça de darrere de l’Ajuntament.