INICIEM ELS TALLERS D’EDUCACIÓ VISUAL I REINICIEM LES VISITES A VALLGRASSA

Desprès de dos cursos de no poder realitzar-los, el passat divendres 27 de gener vam tornar a fer els tallers de visual amb grups multi-nivells de tota l’escola.

Els tallers son un tret diferencial de la nostra escola que ens permet treballar l’expressió plàstica a partir de l’obra que tenim a l’Aparador d’art fruit de la col·laboració amb Vallgrassa, centre experimental de les arts.  Els infants de diferents edats poden desenvolupar propostes artístiques al llarg del curs.

Un d’aquest tallers es realitza en Vallgrassa i consisteix en la visita guiada a l’exposició que en aquell moment hi ha en el centre i en un taller creatiu que aquest curs és a partir de les olors.

Us deixem unes imatges perquè veieu com estem de contents de poder recuperar aquesta activitat .