CONFINA-COMUNICAT

Aquesta setmana iniciem aquests Confina-Comunicats que us anirem enviant periòdicament per mantenir-vos al dia de la informació relativa a l’escola. Anirem també actualitzant totes les novetats que rebem per part del Departament pel que fa a les gestions i tràmits. A més a més us continuarem enviant una proposta familiar setmanal.
INFORMACIONS:
– COLÒNIES. Les colònies d’aquest curs, previstes pels dies 27,28 i 29 d’abril han quedat anul·lades. Seguint les indicacions del Departament d’Ensenyament, hem parlat amb les cases de colònies i les hem posposat pel curs vinent.
– SORTIDES: Just abans d’acabar el 2n trimestre ja vam haver d’anul·lar les sortides a Vilafranca del Programa Anem al Teatre, així com l’obra de teatre en anglès i els tallers de percussió a l’escola. En aquest tercer trimestre hi havia programades altres sortides que també hem anul·lat: tallers artístics a vallgrassa pels alumnes de P5, 2n, 4t i 6è; sortida esportiva a Les Deus d’Aventura de tots els cicles, Cantania i English day del CS.
– RETORN PREU D’ACTIVITATS: Moltes famílies vau ingressar quantitats per a algunes d’aquestes activitats. Des de la Secretaria de l’escola farem un càlcul dels imports abonats i ens posarem en contacte amb vosaltres per gestionar els retorns corresponents.
– VÍDEOCONFERÈNCIES x CICLES: Totes les tutores estan organitzant la realització de vídeoconferències amb els alumnes del seu cicle. Per portar-les a terme es farà servir l’aplicació GOOGLE MEET, que és la que el Departament recomana. Trobareu un document adjunt explicatiu del tema de les vídeoconferències amb Google Meet.
Per poder fer servir aquesta eina, cal que tingueu un CORREU de GMAIL. Nosaltres des de l’escola tenim una adreça de contacte, si aquesta és de gmail no heu de fer res. Si no és de gmail us heu de crear un compte i notificar-nos aquesta nova adreça mail a l’escola.

PROPOSTA DE LA SETMANA:
– SANT JORDI: Com no podia ser de cap altra manera, us enviem una proposta lligada a la celebració de Sant Jordi. Envieu-nos fotos de les vostres creacions, que les penjarem al web de l’escola:

SALUT I AL VIRUS TU-RU-RUT!!