GIMCANA DE NADAL

Aquest matí hem gaudit d’una divertida GIMCANA DE NADAL organitzada pels nens i nenes de Cicle Mitjà. S’emmarca dins del seu projecte LA FESTA DE NADAL i cada any s’encarrega de desenvolupar propostes variades per a tota la comunitat educativa.

Ha constat d’un recorregut amb proves per les diferents aules i instal·lacions de l’escola. Hi ha hagut diferents estacions que han ofert diferents tipologies d’activitats nadalenques: pinta cares, treball manual, jocs musicals, recerca del tresor, habilitats i enigmes, entre d’altres.

L’alumnat, agrupat barrejat des d’I3 fins a 6è, ha anat superant els diferents reptes tot omplint el seu passaport nadalenc que els encarregats i encarregades els anaven segellant un cop el finalitzaven.

Al Pont de l’Arcada creiem fermament en què l’aprenentatge viscut entre INFANTS D’EDATS DIFERENTS genera aspectes fonamentals per una educació amb sentit: l’ajuda mútua, l’educació de la responsabilitat i el vincle amb el territori, entre d’altres. En alguns contextos, com el que hem viscut avui, hem treballat amb estratègies compartides dels nostres infants, de les seves potencialitats de construir-se i créixer com a individus en un context ric de relacions.