EDUCACIÓ INFANTIL ANEM A LA VINYA

Uns dels projectes de l’escola és el “Quadern de camp” que té com a objectiu conèixer i respectar el nostre entorn més proper. Anem a diferents llocs del municipi per desprès plasmar en un quadern, que ens acompanya tota l’escolaritat, les seves observacions, sensacions i experiències.

Dins de les activitats d’aquest projecte els infants de la Fontana i el Pi gros hem anat fins la vinya que hi a l final del rengle dels horts per poder observar com estava ara que la tardor s’ha fet present. Ha estat una estona de contacte amb la natura que ha finalitzat amb la tasca al Quadern ja a l’escola.