DIADA DE SANT JORDI

Cada any la diada de Sant Jordi és un dia especial per l’escola.

Al llarg de la setmana hem dut a terme diferents activitats relacionades amb aquest fil conductor.

Per un costat, hem creat textos escrits per participar en els Jocs Florals i una tasca de creació artística d’una mascota per a la nostra biblioteca. D’altra banda, els tallers artístics han estat enfocats a la decoració de la plaça de la Vila.

La tarda de la Diada ha estat molt bonica, ja que l’alumnat d’EDUCACIÓ INFANTIL ens ha embadalit amb diferents representacions teatrals de la llegenda de Sant Jordi, amb un toc ben característic d’humor i música.

Ha estat un moment molt especial perquè les FAMÍLIES han representat diferents personatges acompanyant els seus fills i filles. Us estem molt agraïdes i el moment viscut compartit no té preu! MOLTES GRÀCIES també per tota la decoració i attrezzo.

Volem donar les gràcies també al Nando, per ser el millor discjòquei tècnic de llums i so i que aquest any ha estat una peça clau en tots els esdeveniments que hem organitzat al centre cívic.

Finalment, volem agrair també a l’Ajuntament per cedir-nos les instal·lacions i a la brigada per condicionar-nos la sala, així com per penjar la decoració a les columnes de la plaça de la Vila.

Hem compartit activitats en una Diada tan arrelada a la nostra terra. Hem compartit l’alegria de la primavera naixent, viscut moments d’intercanvi cultural i d’estimació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *