COMPARTIM ESPECTACLE DE CIRC

De mica a mica la normalitat torna a l’escola i podem realitzar una de les activitats que més ens agraden: poder compartir amb les famílies i la resta de companys  les coses que aprenem.

Aquesta vegada ha tocat a la canalla del cicle superior que ens han mostrat diferents destreses: el mim, les acrobàcies, els equilibris, les coreografies i els malabars amb plats xinesos, boles i anelles.

Després d’un gran espectacle de circ, l’alumnat de cicle superior, coneixedors de les tècniques de circ,  han sigut els dinamitzadors d’uns tallers per a infantil, cicle inicial i cicle mitjà.

Tota l’escola ha gaudit de les destreses que ens han transmet aquests experts en circ.

MOLT BONA FEINA CLASSE DE LA MOLA I MONTAU !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *