ACTIVITATS D’EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL

El Servei d’Educació Ambiental de la Mancomunitat Penedès- Garraf realitza a l’escola  activitats per donar a conèixer la problemàtica ambiental actual, integrar l’alumnat en el món del medi ambient i facilitar les eines necessàries per a la reflexió envers les conseqüències de les accions quotidianes.

Aquesta setmana ha tocat als infants d’infantil i cicle inicial. Els de la Fontana i el Pi Gros han realitzat l’activitat “L’hort de la Martina” que consistia en l’explicació d’un conte per conscienciar de d’importància de l’horticultura com a element important del paisatge més proper i a l’abast de tothom.

Els infants del Fondo de Matabous han realitzat la primera part de l’activitat “Què passa si  enterrem les deixalles?” per tal de compendre què passa amb la brossa que no es diposita als contenidors de recollida selectiva i no es tracta correctament: