8 DE MARÇ: DIA DE LA DONA

Els infants de l’escola han estat treballant tota la setmana la visibilitat de les dones a l’esport. Les mestres els hi van llegir la descripció del personatge fent servir uns termes lingüístics sense cap identificador de gènere. La canalla ho havia de dibuixar i cap infant va pensar que podrien ser dones.

Les dones que han descobert són:

• Providència Mitjans, filla d’Olesa i primera dona en baixar a l’Avenc de l’Esquerrà
  • Araceli Segarra primera dona catalana en pujar a l’Everest
  • Laia Sanz, entre altres èxits, guanyadora en sis edicions consecutives del Ral·li Dakar en motos.
  • Sandra Paños portera del FCB i de la selecció espanyola de futbol

Tot aquest treball l’hem donat a conèixer el passat divendres decorant les columnes de l’Ajuntament.

Els representats del Consell del Infants de l’escola també van penjar el  llaç lila a la balconada de l’Ajuntament.