2n CONFINA-COMUNICAT

INFORMACIONS:
– NOVA MESTRA A CI: Tenim nova tutora al Fondo de Matabous, es diu Esther i estarà amb nosaltres fins que es recuperi la Sònia. Si voleu conèixer-la visiteu el blog de cicle inicial
– TASQUES D’ESCOLA: algunes famílies ens heu fet arribar el neguit que us provoca el tema dels deures de l’escola. Cada família té una percepció i unes valoracions diferents: n’hi ha que trobeu que els deures són massa i difícils de complir, altres els feu en un dia i penseu que són massa pocs, alguns ens reclameu fer “classes on-line”, d’altres ni tan sols encara teniu accés a un equip informàtic … Us demanem que sigueu conscients de tota aquesta varietat, i no compareu les tasques que nosaltres fem amb les que altres escoles poden organitzar / oferir per als seus alumnes. Des de l’escola organitzem les tasques seguint les indicacions del Departament d’Educació davant una situació tan complicada com aquesta. Intentem donar una resposta que serveixi per a totes les famílies, amb la infinitat de situacions personals que hi ha. Nosaltres també estem aprenem!
– EQUIPS INFORMÀTICS I CONNEXIONS A INTERNET: algunes famílies ens havíeu manifestat mancances per poder realitzar les tasques escolars on-line bé perquè no teníeu ordinador o connexió a internet. Aquestes dificultats les hem pogut resoldre de dues maneres: des del Departament d’Ensenyament que oferia 7 unitats  i des de l’Ajuntament que cobria la resta de necessitats. Us informem que avui l’Ajuntament entregarà a set famílies de l’escola els elements necessaris perquè la canalla pugui seguir les tasques escolars.
PROPOSTA DE LA SETMANA:
– ABELLES:   Amb l’esclat de la primavera les abelles de la mel es desperten de la hibernació i es posen a treballar. Us deixem uns passatemps perquè us entreteniu una estona amb elles.