Aniversaris P4.

Benvolgudes famílies, us adjuntem les fotografies dels aniversaris que hem anat celebrant al llarg d’aquest primer trimestre de P4.

Ja en tenim tots 4 anys!!!! Gràcies per celebrar aquest dia a l’escola amb tots els companys i companyes!

P4A:

Foto:

P4B:

Foto:

Maquetes de paisatges.

Durant aquest trimeste els infants de segon han treballat a medi social el tema dels paisatges, han après les seves característiques més importants veien vídeos, portant imatges i classificant-les per fer un mural.  Per finalitzar el tema han creat un paisatge de plastilina al que han hagut  etiquetar recordant quins  eren els elements de relleu  treballats.

Fem psicomotricitat

A través de la psicomotricitat el nostre alumnat adquireixen nocions espacials, de lateralitat i afavoreixen situacions que els ajudarà a adquirir nous aprenentatges.
Mitjançant el moviment , els nostres nens i nenes , van organitzant mentalment el seu món exterior.
Gràcies la psicomotricitat, els infants dominen el seu moviment corporal, aquest fet farà millorar la relació i comunicació amb el món que l’envolta.

Felicitacions de Nadal de primer

Els i les alumnes de primer us desitgen un Bon Nadal amb les seves felicitacions fetes a l’ordinador amb el programa  PAINT.

Ja podeu buscar la del vostre fill o filla i imprimir-la.

No us penseu que ha estat gens fàcil dibuixar amb un ratolí!!!

 

Propostes ambient TAC

Aquí us  deixem una petita mostra de les propostes realitzades a l’ambient Tac durant aquest primer trimestre realitzades pels nens i nenes de cicle incial.

Segurament a casa ja n’haureu sentit parlar d’alguna d’elles.

AMBIENT NOMBRES I FORMES

En l’ambient nombres i formes posem a l’abast dels infants diferents materials elaborats perquè desenvolupin amb llibertat el seu pensament lògic matemàtic, ja que les matemàtiques esdevenen una eina per conèixer l’entorn.

Els nens i nenes poden experimentar, reconèixer, observar i jugar. En tot moment poden elegir com volen utilitzar els materials,d’aquesta manera l’infant activa el pensament lògic que li permet desenvolupar el seu raonament matemàtic.

Aquí us deixem un recull d’imatges de l’ambient matemàtic del 1er trimestre.

ENS VISITA UN IL·LUSTRADOR .

El dimecres va venir a l’escola en Xavier Aredondo, un il·lustrador, disenyador de dibuixos, publicitat…amic del Marc,  mestre d’Educació Física.

Ens va proposar fer una activitat, a partir del  dibuix d’un nen o una nena,  haviem de transformar-lo  en un personatge no conegut,  ens l’haviem d’inventar. Al principi ens va costar una mica, a alguns més que a d’altres però de mica en mica vam anar omplir el personatge i el van transformar totalment.

Realment van quedar espectaculars!!!

Qui sap si entre nosaltres tenim un possible il·lustrador i/o il·lustradora!!

 

 

 

LA MÀQUINA D’ESCRIURE (THE TYPEWRITER)

El compositor americà Leroy Anderson (1908- 1975) va escriure al 1950 l’obra The Typewriter (la màquina d’escriure) on l’instrument solista és una maquina d’escriure. Escoltant aquesta peça ens podem plantejar la pregunta: Què és un tinstrument musical? Gauidu una estona de la màgnífica interpretació dels nens i nenes de P5