UN FINAL DE CURS PLE D’AVENTURES I CONVIVÈNCIA

L’últim dia d’escola vam acomiadar el curs amb una gran gimcana que va omplir els espais del centre d’alegria, emoció i treball en equip.
La canalla de totes les comunitats va participar en grups barrejats, compartint experiències, ajudant-se mútuament i demostrant que, junts, podem aconseguir grans reptes. Al llarg del matí van superar diferents proves d’habilitat, enginy, cooperació i diversió, tot gaudint d’un ambient festiu i de convivència.

Aquesta activitat ens va permetre tancar el curs d’una manera especial, reforçant els vincles entre infants de diferents edats i celebrant tot allò que hem après i compartit durant l’any.

Per posar el punt final a la jornada, tots plegats vam compartir una refrescant síndria, un moment ben especial que va servir per acomiadar-nos i desitjar-nos un bon estiu.

Us desitgem un molt bon estiu, ple de descans, aventures i moments feliços. Ens retrobem al setembre amb les piles ben carregades!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut