LA CASTANYADA A EDUCACIÓ INFANTIL
05/11/19
Els nens i nenes d’Educaicó Infantil i Cicle Inicial de hem celebrat la castanyada. Les Castanyeres han vingut a l’escola, han vist les nostres danses i ens han portat castenyes!
Àlbum

Els nens i nenes d’Educaicó Infantil i Cicle Inicial de hem celebrat la castanyada. Les Castanyeres han vingut a l’escola, han vist les nostres danses i ens han portat castenyes!
Àlbum
Els alumnes de sisè s’acomiaden de l’escola.
Després de compartir nou anys amb nosaltres, ara ja ens deixen i continuen el seu camí.
Heu estat uns alumnes exemplars, amb ganes de treballar, amics i alegres. No perdeu mai aquestes virtuts.
Us desitgem el millor: Ànims i endavant!!!
(Albert i Àngels)

Els nens i nenes de P3 acomiaden el curs amb un espectacle a càrrec del músic Roger Canals, que els ha engrescat a cantar, ballar i fer les diferents coreografies.
Quina gran estona hem passat ballant i cantant!!
ÀLBUM

Avui els nens i nenes de P3 han pogut gaudir de la gran festa esperada, la festa de l’escuma!!!
Ha sigut molt divertit i refrescant! Que bé que ens ho hem passat!
ÀLBUM

Aquesta setmana hem celebrat a l’escola una festa molt especial, la festa de Sant Jordi.
Per començar hem celebrat els Jocs Florals i hem continuat amb unes altres activitats molt interessant, com la visita de la il·lustradora Mercè Ortí o els tallers i, per acabar, hem… Llegeix més»

Les nenes i els nens de Cicle Inicial vam complir amb les consignes que ens manava el rei Carnestoltes durant la setmana boja i ens ho vam passar d’allò més bé!!! Aquí us deixem una mostra de les nostres espectaculars disfresses de l’últim dia.
Àlbum
El dijous passat els alumnes de cicle mitjà vam anar d’excursió al llac petit de Terrassa.
Vam celebrar el dijous gras, vam aprofitar per veure l’entorn que tenim aprop de l’escola.
ÀLBUM
“Grans i petits, nens i nenes. Estigueu atents, pareu les orelles!
Us deixo el meu testament, el del rei Carnestoltes, Ja ho sabeu, el rei dels poca-soltes!”
Els alumnes de sisè ens han fet arribar les últimes voluntats del nostre rei Carnestoltes. Escolteu què ens ha dit:
El divendres 1 de març vam fer la gran desfilada de Carnaval al pati de l’escola. Alumnes, mestres i famílies hem desfilat al ritme de la música i amb l’animació de familiars i amics.
Aquí teniu el vídeo de la desfilada.
