TALLERS INTERCICLES A PRIMÀRIA
19/04/17
Som-hi!!… Llegeix més»

Som-hi!!… Llegeix més»

Aquest curs els nens i nens de P5 i 6è ens hem tornat a trobar per fer la mona! Però aquest cop hem deixat anar la nostra imaginació i creativitat. Mireu quines obres d’art!
Àlbum
El Carnaval ja s’ha acabat i el senyor Carnestoltes ens ha deixat!!
Aquí podeu escoltar el seu Testament, pareu l’orella amb molta atenció!!
EDUCACIÓ INFANTIL
CICLE INICIAL
CICLE MITJÀ
CICLE SUPERIOR
Aquí us deixem unes imatges de la desfilada del Cicle Superior.
Àlbum

D’una manera diferent, però, tot i la pluja, no ens hem quedat sense celebrar el Carnaval. Hem lluit les nostres disfresses desfilant al ritme de la música! Els nens i nenes d’Educació Infantil l’hem fet tots junts a la sala de Psicomotricitat.
Mireu que guapos tots!
Llegeix més»

A l’escola estem de festa i a P5 hem celebrat el Carnaval amb molta il·lusió. Des de que divendres va arribar el Rei Carnestoltes no hem parat de fer gresca!
Ens hem pintat, ens hem disfressat a psicomotricitat, hem fet manualitats…
Àlbum P5A
Àlbum… Llegeix més»

Cada dijous per la tarda, a la classe dels pingüins fem plàstica.
Però aquesta setmana boja del Carnaval, havia de ser especial, així que van venir a ajudar-nos unes mares que en saben molt de manualitats, la Estibaliz i la Patricia, i tots junts vam fer… Llegeix més»

Ja ha arribat el Carnestoltes a l’escola! Comença una setmana de gresca i disbauxa!!
A passar-ho tots molt bé!!