Treballem el volum
09/02/17
Els alumnes de sisè treballem el volum amb diferents materials, creant obres d’art molt originals i interessants.
Tindrem un futur artista a la classe?
Album

Els alumnes de sisè treballem el volum amb diferents materials, creant obres d’art molt originals i interessants.
Tindrem un futur artista a la classe?
Album
Treballant la geometria aprofitant la robòtica.
Amb l’ajut del pro-bot els alumnes han dissenyat i programat, en primer lloc, la construcció de diverses figures geomètriques i posteriorment altres projectes pensats i programats per ells.
Ha estat una activitat on el pro-bot ens ha ajudat a compaginar la… Llegeix més»
Els passats mesos de novembre i desembre els nostres alumnes de 6è varen demostrar les seves habilitats amb les bicicletes a l’activitat “Ambicia’t” organitzada pels de biter.cat.
L’activitat tenia una durada de 6 hores, dividit en dos dies:
El primer dia consistia en conèixer les parts d’una bicicleta… Llegeix més»
El 30 de novembre els alumnes de cicle superior amb els alumnes de Fàtima vam fer una sortida a les pistes d’atletisme.
L’objectiu era conèixer les diverses disciplines d’aquest esport, com també relacionar-nos entre nosaltres per gaudir de l’activitat.
Album
El 15 de desembre els alumnes de cicle mitjà vam fer una sortida a les pistes d’atletisme.
L’objectiu era conèixer les diverses disciplines d’aquest esport i també relacionar-nos entre nosaltres per gaudir de l’activitat.
Album

Després d’unes llargues vacances de Nadal… vam decidir portar alguna joguina de casa per compartir amb els nostres companys d’aula. Va ser una tarda molt divertida i ens ho vam passar molt bé!!!
Àlbum
Ens va agradar molt poder conèixer el nostre alcalde. Es va mostrar molt simpàtic i proper. Treballa un munt d’hores per la nostra ciutat.
Va ser una experiència molt interessant i enriquidora.
Album

Els alumnes de 1r hem anat al Museu Tèxtil a fer uns tallers. Allà hem conegut a la Pepa Draps que ens ha explicat d’on s’extreu la llana, el cotó i la seda. Hem pogut tocar aquestes matèries primeres i finalment hem fet un gran… Llegeix més»

Els nens i les nenes de primer hem jugat i hem compartit amb les joguines que ens han portat els Reis Mags a casa.
Àlbum: joguines dels Reis Mags

Durant el mes de desembre els nens i nenes de la nostra escola hem començat a gaudir de l’Educació Emocional a través de diferents activitats. Aquí teniu una petita mostra de tot el que treballarem al llarg del curs.
Ed. Infantil
Cicle Inicial
Llegeix més»