Ambicia’t a 6è
18/11/21
L’alumnat de 6è gaudim d’una activitat en bicicleta i aprenem les normes per a poder circular de manera segura.
L’alumnat de 6è gaudim d’una activitat en bicicleta i aprenem les normes per a poder circular de manera segura.
Durant quinze dies l’alumnat de 6è hem treballat el nostre projecte “Agències de viatge”. Hem viatjat arreu d’Europa sense moure’ns de l’aula.
A sisè ens ho estem passant molt bé treballant de manera manipulativa.

Avui l’alumnat de 1r i 2n, ha realitzat una formació amb el Consell Esportiu i la Creu Roja.
Aquesta formació la portarà a terme durant el curs l’alumnat de P5 fins a 3r ESO.
Creiem que és molt important que el nostre alumnat adquireixi aquests coneixements com… Llegeix més»
Avui l’alumnat del IE Pere Viver ha participat en el Cros Escolar de Terrassa, que ha organitzat el consell Esportiu de la nostre ciutat.
Totes les nenes i tots els nens del IE han fet una cursa esportiva a dins del pati del nostre centre.
Mireu que… Llegeix més»

Per acabar el trimestre els alumnes de cicle superior hem fet una activitat d’anglès, on hem aprés una cançó a la classe i ens han ensenyat una petita coreografía grupal!
Us adjuntem l’enllaç del resultats de cada classe!
Fotos i vídeos
“Grans i petits, nens i nenes. Estigueu atents, pareu les orelles!
Us deixo el meu testament, el del rei Carnestoltes, Ja ho sabeu, el rei dels poca-soltes!”
Els alumnes de sisè ens han fet arribar les últimes voluntats del nostre rei Carnestoltes.
Vídeo

Com cada any a l’escola tot i la situació que ens acompanya hem, celebrat la desfilada de carnaval, aquest any una mica diferent, però amb sorpresa final!
Us deixem a continuació el vídeo!
Esperem que us agradi
VÍDEO

El divendres 29 de gener va arribar el senyor Carnestoltes a l’escola!
Amb la lectura del pregó, vam donar el tret de sortida a una setmana boja de carnaval!
Aquí podeu veure el fantàstic pregó del senyor Carnestoltes que els alumnes de sisè ens han fet arribar.
Llegeix més»

Aquest any no hem pogut veure als companys i companyes del centre ni als nostres familiars com ens venien a veure, però hem preparat aquest Concert de Nadal virtual que ens permetrà com a mínim veure’ns tots i totes a través de la pantalla!
Esperem que… Llegeix més»