P3A CELEBREM ELS ANIVERSARIS DEL 2n TRIMESTRE
29/03/21Els nens i les nenes de la classe dels Conillets ja estem fent 4 anys!
Ho celebrem bufant les espelmes i fent una gran festa rient i ballant!
Àlbum P3A: CELEBREM ELS ANIVERSARIS
Els nens i les nenes de la classe dels Conillets ja estem fent 4 anys!
Ho celebrem bufant les espelmes i fent una gran festa rient i ballant!
Àlbum P3A: CELEBREM ELS ANIVERSARIS
Aquí ens podeu veure gaudint al gimnàs de l’escola.
Aquest segon trimestre hem fet psicomotricitat, primer amb el Joaquim, i ara amb la Marina.
És un dels millors dies de la setmana! 😉
Àlbum P3A: PSICOMOTRICITAT
Els Conillets i les Conilletes ja som molt més autònoms i aquest segon trimestre hem après molt amb les sessions de Racons de Treball.
Aquí en teniu una petita mostra!
Àlbum P3A: Racons de Treball
Els nens i les nenes de la classe dels Conillets ens estem fent molt grans i cada dia aprenem coses noves. Ho voleu veure!
Per créixer només necessitem oferir les condicions òptimes i les eines necessàries per avançar! L’amor i el respecte fan la resta!
Esperem que… Llegeix més»
“Grans i petits, nens i nenes. Estigueu atents, pareu les orelles!
Us deixo el meu testament, el del rei Carnestoltes, Ja ho sabeu, el rei dels poca-soltes!”
Els alumnes de sisè ens han fet arribar les últimes voluntats del nostre rei Carnestoltes.
Vídeo

Com cada any a l’escola tot i la situació que ens acompanya hem, celebrat la desfilada de carnaval, aquest any una mica diferent, però amb sorpresa final!
Us deixem a continuació el vídeo!
Esperem que us agradi
VÍDEO

El divendres 29 de gener va arribar el senyor Carnestoltes a l’escola!
Amb la lectura del pregó, vam donar el tret de sortida a una setmana boja de carnaval!
Aquí podeu veure el fantàstic pregó del senyor Carnestoltes que els alumnes de sisè ens han fet arribar.
Llegeix més»
El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la no-violència i de la pau a P4. Vam escoltar la cançó de “el swing de la pau” i vam parar atenció a tot allò que deia. En grup vam parlar sobre la pau i… Llegeix més»
La setmana passada vam celebrar la setmana boja del carnaval i ho vam passar d’allò més bé. Vam riure i vam ballar moooooolt!
Aquí us deixem unes quantes fotos de la classe de les papallones i la classe dels dofins:
P4A – Mascares
P4A –… Llegeix més»

Bon any nou famílies!
El dilluns vam trobar una gran sorpresa al passadís de l’escola!! Els Reis Mags ens van deixar regals molt bonics per la classe de les papallones i els dofins! Els nens i nenes van estar molt contents i contentes!!
Mireu, mireu quines fotos… Llegeix més»