A EDUCACIÓ INFANTIL CELEBREM LA CASTANYADA COM SEMPRE!
24/11/21Aquest any els nens i les nenes del parvulari hem pogut tornar a gaudir de la visita de la Maria castanyera i hem pogut ballar plegats!
Aquest any els nens i les nenes del parvulari hem pogut tornar a gaudir de la visita de la Maria castanyera i hem pogut ballar plegats!
Els nens i les nenes de P4 hem gaudit d’un bonic espectacle a l’escola. Ens ha vingut a visitar en Cesc Serrat amb una nova proposta plena de música i de color!
Com sempre, hem passat una estona molt dolça i alhora engrescadora!

Avui l’alumnat de 1r i 2n, ha realitzat una formació amb el Consell Esportiu i la Creu Roja.
Aquesta formació la portarà a terme durant el curs l’alumnat de P5 fins a 3r ESO.
Creiem que és molt important que el nostre alumnat adquireixi aquests coneixements com… Llegeix més»

L’últim dia d’escola ha estat ben especial. Hem fet una festa de l’aigua on hem pogut pescar, jugar amb esponges i colorant, banyar les nostres nines, veure que hi ha objectes que suren i d’altres no, fer bombolles i remullar-nos de dalt a baix. Ens… Llegeix més»

L’últim dia d’escola ha estat ben especial. Hem fet una festa de l’aigua on hem pogut pescar, jugar amb esponges i colorant, banyar les nostres nines, veure que hi ha objectes que suren i d’altres no, fer bombolles i remullar-nos de dalt a baix. Ens… Llegeix més»
Hola famílies!
Els infants de P4 van anar d’excursió al bosc, van poder jugar amb pedres, bastons, fulles…. va ser molt divertit!!
L’últim dia del curs ho vam celebrar fent la festa de l’aigua, que bé s’ho van passar tots i totes amb les diferents activitats i… Llegeix més»

Els Conillets i les Conilletes hem anat al Parc de Can Gambús de Sabadell.
Ens ho hem passat molt bé i hem pogut gaudir amb els nostres amics i amigues a l’aire lliure en un parc ple de jocs ben diferents.
Ho voleu veure? Mireu, mireu…
Àlbum… Llegeix més»

Els pollets hem anat al Parc de Can Gambús de Sabadell.
Ens ho hem passat molt bé i hem pogut gaudir amb els nostres amics i amigues a l’aire lliure en un parc ple de jocs ben diferents.
Ho voleu veure? Mireu, mireu…
Àlbum P3B: Can Gambús

Com cada trimestre, els Conillets i les Conilletes hem gaudit molt tots els dijous amb les sessions de psicomotricitat. Hem fet servir diferents materials i, fins i tot, hem anat al pati dels companys més gran per experimentar a l’aire lliure.
Àlbum P3A: Gaudim fent… Llegeix més»