LA MÀGIA DEL TIÓ A P5A
23/11/17



Avui hem anat al país dels dos caps. En aquest lloc tothom té dos caps, i s’ha de posar d’acord per poder fer les coses. Nosaltres també ho hem intentat!
Àlbum

Els nens i les nenes de P3 hem celebrat la castanyada amb una visita molt especial.
Hem cantat i ballat i ens ho hem passat molt bé!
Àlbum P3

Celebrem els aniversaris a l’aula. Cantem la cançó de “Moltes felicitats” i bufem les espelmes. Després ballem una mica.
Àlbum

Hem fet panellets a l’aula. Primer hem fet la massa. Hem aixafat el moniato, hem barrejat l’ametlla i el sucre i l’hem deixat reposar un dia a la nevera. Després ja teníem la massa preparada per fer les boletes.
Ens hem rentat les mans i ja… Llegeix més»

Avui a l’aula de psicomotricitat hem jugat amb les robes i hem fet de fantasmes, hem fet de metges i hem fet massatges als companys, hem pogut fer construccions amb les fustes i els coixins, i ens han quedat unes cases molt xules.
Llegeix més»

Avui a psicomotricitat hem jugat en quatre espais diferents. Hem jugat als coixins, hem saltat en un circuit, hem fet conmstruccions amb les fustes i hem jugat amb els patinets. Ens hem divertit molt!
Àlbum

Avui ha plogut la nostra classe , ha estat una pluja de papers de color vermell , que “diver ”
P-3 B Album

Hola , si voleu veure un petit tastet del que fem en un dia de classe ,entreu , entreu ……
P-3 B Album