P3: Festa de l’escuma!
21/06/19
Avui els nens i nenes de P3 han pogut gaudir de la gran festa esperada, la festa de l’escuma!!!
Ha sigut molt divertit i refrescant! Que bé que ens ho hem passat!
ÀLBUM

Avui els nens i nenes de P3 han pogut gaudir de la gran festa esperada, la festa de l’escuma!!!
Ha sigut molt divertit i refrescant! Que bé que ens ho hem passat!
ÀLBUM

Hem aprofitat que els padrins han vingut a ajudar-nos a fer l’àlbum, per anar després al pati a dibuixar amb guixos.
ÀLBUM P3A
ÀLBUM P3B

Els nens i nenes de P3 hem jugat al pati amb la sorra i aigua a fer pastetes.
Ens ho hem passat molt bé!
ÀLBUM

Hola famílies , hem estat treballant l’obra d’en JOAN MIRÓ, i com a cloenda de tot el que hem treballat i après , el passat divendres vam anar d’excursió a Barcelona , a visitar la “FUNDACIÓ MIRÓ “.
Ens ho vam pasar molt bé , mireu… Llegeix més»
Ja fa dies que els nens i les nenes de P4 estem coneixent un gran pintor com és en JOAN MIRÓ. Mica en mica ens hem anat acostant a les seves obres i, com a cloenda, hem anat a la FUNDACIÓ MIRÓ a on hem pogut observar d’aprop tota la seva feina.
Ha estat una gran sortida i la volem compartir amb vosaltres. Aquí hi teniu un tastet!!

Els conillets de P3A, els divendres per la tarda, continuem gaudint de les sessions de psicomotricitat. Fem moltes coses divertides, interactuem, agafem equilibri, coordinem el cos. Sempre que hi anem estem molt contents!
ÀLBUM
Hola famílies, la setmana passada va venir a la classe l’Eli , que és una veterinària i ens va explicar moltes coses sobre les mascotes , com les haviem de cuidar : la seva alimentació , la seva higiene, … i moltes coses més i… Llegeix més»

El dimecres al matí, els nens i nenes de P3 vam anar a Vallparadís a pujar al trenet i a jugar al parc.
Ens ho vam passar molt bé!
ÀLBUM

Felicitem als nens i nenes que han fet 4 anys durant el segon trimestre.
Per molts anys!!!!
P3A: ANIVERSARIS 2N TR