P3B ELS POLLETS GAUDIM APRENENT
03/12/20
Els pollets estan molt treballadors i treballadores. En el seu dia a dia a l’aula aprenen moltes coses a la vegada que ho passen molt i molt bé.
Ho voleu veure?
Mireu, mireu…
P3 B: GAUDIM APRENENT

Els pollets estan molt treballadors i treballadores. En el seu dia a dia a l’aula aprenen moltes coses a la vegada que ho passen molt i molt bé.
Ho voleu veure?
Mireu, mireu…
P3 B: GAUDIM APRENENT

Els Conillets i Conilletes estan molt treballadors i treballadores. En el seu dia a dia a l’aula aprenen moltes coses a la vegada que ho passen molt i molt bé.
Ho voleu veure?
Mireu, mireu…
Àlbum P3A:GAUDIM APRENENT
Bon dia a tots i totes!,
el dilluns 23 de novembre la classe dels dofins va fer una petita excursió fora de l’escola al Parc de les Nacions Unides. Ens ho vam passar d’allò més bé! Vam poder córrer, saltar i jugar!
Aquí us deixem algunes… Llegeix més»

Ja fa molts dies que venim a l’escola i estem fent moltes coses divertides!
Avui, els Conillets i Conilletes, us volem ensenyar com ens ho passem a les sessions de psicomotricitat.
Hi gaudim molt i aprenem un munt de coses!!
Àlbum P3A:

Atenció famílies!
Els Conillets i Conilletes ja tenim la nostra porta acabada. Ja fa dies que us la volem ensenyar!
Entre totes i tots hem treballat molt i ens ho hem passat encara millor, per poder decorar la nostra porta.
Ha quedat molt bonica. Voleu veure’n el resultat?
Llegeix més»

Totes i tots els pollets estem treballant moltíssim, estem aprenent moltes coses i ens ho passem genial fent psicomotricitat al gimnàs.
Espereu que gaudiu molt de les fotos, igual que nosaltres gaudim dins l’escola!
P3B: Els pollets fem psicomotricitat

Els pollets ja tenim la porta ben decorada.
Entre totes i tots hem treballat molt i ens ho hem passat encara millor, decorant la nostra porta.
Ha quedat molt bonica. Voleu veure’n el resultat?
P3 B
Hola tots i totes!
Ens agradaria compartir algunes imatges de les sessions de psicomotricitat en els diferents espais que ho realitzem.
En elles els infants gaudeixen en total llibertat amb el material que faciliten els mestres. Tal com diu Aucouturier “ofereix a l’infant la possibilitat de fer… Llegeix més»
Hola tots i totes!
Aquesta setmana hem començat els microespais, els nens i nenes de la classe de les papallones han gaudit molt en els diferents microespais. Aquest curs els microespais seran ells que entren a la classe, ja que no podem sortir de les classes.… Llegeix més»
Els pollets, conilletes i conillets hem sortit al pati i hem tingut una sorpresa molt especial… Ens ha visitat la Maria Castanyera!
Li hem fet la seva dansa i després ens hem fet una foto amb ella. Ens ha encantat la seva visita.
Quan hem tornat a… Llegeix més»