PROMOCIÓ DE L’ATLETISME A CINQUÈ
19/10/20


L’Institut Escola Pere Viver som un centre 3-16. Això vol dir que oferim tots els ensenyaments obligatoris des de P-3 fins a 4t ESO. (el curs vinent fins a 2n ESO ja que estem en creixement)
Volem ser un centre acollidor, on… Llegeix més»
Aquest any, a Terrassa, la Fira Modernista s’ha hagut de fer de manera virtual donada la situació de pandèmia pel covid-19.
L’alumnat de l’IE Pere Viver també ha volgut col·laborar i participar d’una manera especial, recreant i elaborant imatges d’ells i elles representant un esport modernista.
Per… Llegeix més»

Hola, ja ho tenim!
En Pere Bigotis ha rebut les nostres fotos amb molta il·lusió! Aqui teniu un bonic recull DEL NOSTRE SANT JORDI A CASA! Esperem que us agradi.
Ha estat un Sant Jordi diferent però la vostra participació el fa un SANT JORDI MOLT ESPECIAL!
Moltes… Llegeix més»
El cicle superior acabem el trimestre patinant a la pista de gel que han instal.lat a la plaça Nova. Ha estat un matí super divertit!!!
Àlbum
Sortida al Monestir de Sant Benet.
En aquesta sortida hem fet dues activitats ben diferents.
Hem visitat el monestir i hem sabut quina és la seva història i com es vivia aquí a l’edat mitjana.
Després hem fet un taller de cuina saludable. Hem aprés moltes coses sobre… Llegeix més»
HOLA FAMÍLIES , EL PASSAT NOVEMBRE ELS I NENS DE P5 I 6è VAM ANAR D’EXCURSIÓ A LA CASA DE” LA MATA”. ENCARA QUE AMB UNA MICA DE RETARD AQUÍ PODREU VEURE EL BÉ QUE ENS HO VAM PASSAR
ALBUM
Encara que amb una mica de retard, aquí podreu veure les fotos de la sortida a “La Mata ” que vam fer els nens i nenes de P-5 i 6è. Ens ho vam pasar molt bé !!!
ALBUM
El passat dijous 17 d’octubre els nenes i nenes de cinquè van anar al Castell Cartoixa de Vallparadís a fer l’activitat “Eines i foc”.
L’activitat està enmarcada dins el tema de la prehistòria, que actualment estem treballant a coneixement del medi natural i social.
Llegeix més»